För sjunde terminen i rad bjuder Hållbart Helsingborg in till hållbarhetsmorgnar.
Det som började som en idé om att skapa en mötesplats för lärande och samtal har vuxit till en arena där människor från olika sektorer, organisationer och perspektiv möts kring hållbar utveckling. Sedan starten har vi tillsammans utforskat allt från klimat och AI till existentiell hållbarhet, demokrati, psykisk hälsa, föreningsutveckling, barns rättigheter och kallbad.
Nu är höstens program här:
📅 19 augusti – Valet – hur fungerar det? Anmälan.
📅 22 september – Dösnack – för ett fulländat liv. Anmälan.
📅 20 oktober – Hur mår den ekonomiska hälsan i Skåne? Anmälan.
📅 20 november – Barns rättigheter i Helsingborg. Anmälan.
Tack till alla er som deltar, bidrar, inspirerar och gör Hållbart Helsingborg möjligt. Vi ser fram emot ännu en termin fylld av nya perspektiv, lärande och möten mellan människor.
Välkommen att vara med!
